Ännu mer shopping

Älskar att shoppa, lite för mycket. Är bra på att spara pengarna när jag vet att jag måste, men kan jag så köper jag gärna upp dem, haha. Jag som redan har massor av kläder som ligger i min garderob, som bara använts typ 1 gång, om ens det........ Funderat på att sälja lite men är så mycket jag vill ha kvar, även fast jag inte använder det. Så blir lite svårt. Men får väl ta tag i det på riktigt någon gång.


Lyckats samla ihop lite nytt senaste dagarna. Tröjan och shortsen köpte jag idag och resten förra veckan + en rosa klänning. Fått ett par skor av mor min också :)


BEA

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

börja videoblogga

2012-05-07 @ 19:50:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback