En liten bild :)

Jag förstår inte på mig själv ibland. Jag älskar att rita, teckna och måla och allt det där. Men så fort jag kommer till att bilder jag gör får en slags helhet, då man bara har finslipningen kvar liksom, det är då jag får inspiration till att göra annat. Och, kanske inte tröttnar på bilden jag gör just då, men vill bara ta en liten paus ett tag. Hur som helst håller jag på med att rita av Beyoncé just nu. Fråga mig inte varför! Bara blev så. Jag vet inte riktigt om det blev likt henne, men ah.. man kan ju tänka bort just det att det ska vara henne och bara se själva bilden. Ingenting i bilden är klart, som sagt så är det när jag kommer till finslipningen som jag slutar med bilden. Men det som är minst klart är axlarna och halsen (har inte gjort någonting på dom). Och sen är det håret också. Det kan förbättras såå mycket. Och jag ska försöka att bli klar med den, och om jag lyckas med det så ska jag även lägga ut resultatet här. We'll see c:
 
 

Moa


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback