Nya skoorisar

Jag suger på att köpa skor, verkligen, jag menar det :( Hatar exakt alla. Fråga mig inte hur jag lyckas med det, för det vet jag inte.. Men extremtkräsentjej_95 är jag det. Idag lyckades jag i alla fall köpa mig ett par skor. Ena stunden gillar jag dem och i andra så tycker jag dem är fuula. Men men, så det fungerar för mig. Haha. Behöver bara vänja mig :) Lyckades få min pappa att fixa till dem lite genom att sätta dit nitar! Allt blir snyggare med nitar ;> Funderar på om jag borde sätta dit några till fast mindre någonstans, men är osäker :s Vi får se hur det blir med den saken!
 
Här får ni istället en busig Bea bakom sina nya skor!

Bea


Kommentarer
Postat av: linnnnn

Gud, både ditt hår och dina skor är awesome!

Svar: Tack så mycket! :D
fanvadawesome.blogg.se

2012-09-21 @ 14:17:03
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback