Sitter hemma och sjukar mig...

Känt att nånting varit fel i kroppen senaste dagarna och idag så vaknade jag och bara "blä". Kändes inte kul alls. Antagligen borde jag inte dragit på dansen igår, haha. Men iaf, efter mycket om och men (gillar inte att vara hemma från skolan, man missar så mycket :s), så beslutade jag mig att ta en dag off för att vila upp mig.
 
Så idag är jag hemma och myser. Har sovit mycket mer än vanligt, suttit lite framför tvn och sen nu har jag kollat runt lite på datorn. Känner mig faktiskt aningens bättre, vilket är jätteskönt :) Har gjort ett fotokollage med lite av det jag hittade på vårt älskade internet som jag tänkte lägga upp här. Som ni kanske märkt så tycker jag att det är kul att sitta och pyssla ihop sådant när jag har tid över :D
 
Nu har mina syskon kommit hem från skolan så tänkte ta något att äta och sätta mig med dem för att kolla på film eller nånting :)

Bea

 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback